Oh nee he! Ik had niet moeten kijken!!














Probeer je als een idioot je stofvoorraad te laten slinken zie je dit voor aankomende zomer. HellluuuuuuuuuuuPPPPPPPPP!!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "Oh nee he! Ik had niet moeten kijken!!"

  1. Anoniem Says:
    20 januari 2010 om 04:04

    Oeffffffff dan wordt het inderdaad erg moeilijk....
    Waar heb je deze leuke stofjes gevonden??

  2. A Colourful Life says:
    20 januari 2010 om 04:07

    Op de site van samitex staan ze.
    Dit is de directe link:
    http://iloapp.samitex.nl/gallery/foto?Album&album=3

    Volgens mij zijn ze van Stenzo

  3. Marianne says:
    20 januari 2010 om 04:34

    Ik heb vorige zomer bijna alles opgemaakt, dus ik mag.... jippie!

    Ze zijn wel erg mooi he de stofjes voor a.s. zomer.

  4. Sandra says:
    20 januari 2010 om 05:04

    hebben, hebben, hebben!

    groetjes,
    Sandra

  5. PeTrA says:
    20 januari 2010 om 06:49

    ****zucht... ik ken het probleem

  6. Unknown says:
    20 januari 2010 om 12:39

    Ik ga zometeen ook eens naar die site kijken.
    En waarom zouden we nu eens niet die leuke stof kopen? Er zijn véél duurdere hobbies!
    En je vult meteen de kleerkast aan. Dubbel plezier dus.

  7. Stoffenjunkie says:
    20 januari 2010 om 14:43

    OEFFFFF... dat wordt heel lastig, ook hier wordt (hopelijk) qua stofvoorraad ingekrompen, ik ben het nu aan het bijhouden wat ik koop en opmaak.

    Moet maar heel erg snel aan zomerdingen beginnen voordat ik hier ook maar weer over mag denken (of zien), vind je het erg als ik de komende weken je blog even vermijdt??? LOL

    Groetjes Denise

  8. *Astrids Atelier* says:
    21 januari 2010 om 09:55

    oh...HELP!!!

    groetjes Astrid

  9. Anoniem Says:
    5 april 2010 om 03:36

    Jetje wat heb ja alemal moooooi kleurtjes.

    groetjes conny

    die ook stoffenverslaaft is.