Geen broek maar een...JURK!


Ik had toch geen geduld genoeg om de broek te gaan maken en met allerlei patronen te gaan puzzelen. En dat had ik pas halverwege bedacht :-S
Maar ik ben eigenlijk wel blij dat het de jurk is geworden :-)

Hij is zo schattig! Bovenin zit elastiek in een tunnel en bij de taille zit ook elastiek. Of in ieder geval een groot stuk elastiek met stukjes lint. Zodat als je het strikt de taille toch rekbaar is.

Nu hoop ik dat het model zich vanmiddag na school op de foto wil laten zetten en dat ik daar in ieder geval 1 normale foto aan overhou hihi. Onder voorbehoud dus!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "Geen broek maar een...JURK!"

  1. Anoniem Says:
    25 januari 2010 om 02:35

    Hij is wel superzoet geworden!! Verlang nu nog meer naar de zomer ))zucht((

  2. Sandra says:
    25 januari 2010 om 03:01

    Lekker zomers!! Mooie kleuren en met de jurk kan ze mooi draaien.

    Groetjes Sandra

  3. Danjela says:
    25 januari 2010 om 03:27

    Traumhaft schön!!!

    Liebe Grüße Danjela

  4. Fleur says:
    25 januari 2010 om 12:56

    Heel leuk!
    En schattig vooral.
    Zal haar geweldig staan,
    kan niet wachten op een foto wanneer ze het aan heeft!

    Mijn site is trouwens in de aanmaak.
    Maar ik beloof dat het wat gaat worden.

    Liefs, Fleur (van hiphuis.blogspot.com)

  5. Siempie says:
    25 januari 2010 om 13:32

    Ze heeft hem netjes geshowd toch?
    Ik vind hem helemaal geweldig, kom maar op met de zomer......

    Simone

  6. Carool says:
    29 januari 2010 om 02:18

    Wat een geweldige jurk!! Heb gisteren nog de hele collectie van Mim Pi staan te bewonderen in een kinderkledingzaak.
    Maar als ik dan zie wat jij allemaal maakt...wat goed zeg!