Gaat het lukken...:-S


Nou ik mag het wel hopen. Aangezien in de winter een spijkerbroek het handigste is en mijn rokjes en jurkjes vanzelf wel ontspruiten kies ik dit jaar voor stoffen waar ik shirtjes en warme truien van kan maken. Aangezien ik daarvoor niet veel soeps in de kast (Nooit gehad ook haha) heb liggen en ik geen keuzes kan maken heb ik een kleine voorraad gesnoept bij Micha en de stoffenkraam, in de hoop het deze winter iets beter aan te pakken.

Nou het wordt wel erg stippelig...maar ik hoef me niet te vervelen :-O

----

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Gaat het lukken...:-S"

  1. geen says:
    27 september 2009 om 22:56

    Mooie stoffen !!
    Ben benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken.

    Groetjes Sandra

  2. Nicole Claudia says:
    27 september 2009 om 23:25

    Je ben goed voorbereid en gaat qua kleur een vrolijke winter tegemoet!!! Hahaha en stippeltjes staan iedereen!

    Groetjes, Collie

  3. PeTrA says:
    28 september 2009 om 00:58

    "Kleine" voorraad zegt ze dan :D Ik denk toch wel dat het daar van moet lukken hoor! Helemaal als je net zoveel bandjes, lintjes en frutseltjes hebt ingeslagen om te pimpen ;-)

    Succes!

  4. Wendy says:
    28 september 2009 om 01:40

    Vrolijke kleuren en je kunt lekker combineren.
    Ben benieuwd!!!!!