Foto's aan en vraag applicatie

Hierbij de foto's met de jurk aan. Zoals je ziet zit de applicatie nog niet vast. Dat heeft een reden. Ik heb hem op vilt gemaakt en de buitenste randen geknipt. Maar er zijn tussen de 2 poppetjes ook nog grote vlakjes vilt. De vraag is of ik dit nog eruit moet knippen ja of nee? Ik twijfel eigenlijk een beetje.... 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Foto's aan en vraag applicatie"

  1. geen says:
    6 september 2009 om 01:12

    Ik zou het er uit knippen :)
    Wel even gepriegel, maar vlgs mij het mooist.

    Groetjes Sandra

  2. Unknown says:
    6 september 2009 om 01:26

    Ik zou het er ook uitknippen, lijkt me mooier. Heel erg mooi jurkje trouwens!!

  3. Atelier Eigenhandig says:
    6 september 2009 om 04:47

    Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Het is even een priegelwerkje, maar zelf vind ik het altijd mooier als alle randjes even groot zijn. Leuk jurkje overigens. Staat Sterre prachtig.

    Groetjes van Janny.

  4. Nele says:
    7 september 2009 om 09:21

    en ik knip het er ook uit, het is wel een prachtig jurkje hoor