Bovendek is af!




Toch maar even ondanks het gesnotter de laatste banen vastgezet.

Nu zal ik aan de fleece moeten beginnen.

Vanwege de rek die daarin zit zie ik er wel tegen op. Dat wordt wel even rijgen of zeer goed spelden etc. Ik begin in het midden denk ik met doorstikken...en ga dan naar de zijkanten. Of eerst de 2 middens in een kruis en dan baan voor baan.

Voor vandaag gaat de machine weer even uit....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Bovendek is af!"

  1. Doekedoeke says:
    18 februari 2009 om 06:45

    Wauw, wat wordt hij prachtig!!
    Ik vind hem heel erg mooi!
    Hoe groot heb je de vierkanten gemaakt?
    Die hartjesstof vind ik waanzinnig leuk!!
    Van harte beterschap hoor!

  2. geen says:
    18 februari 2009 om 09:59

    Superrr mooi geworden !
    Balen zeg dat die griep maar niet over wil gaan ...

    Groetjes Sandra

  3. treasurescreated says:
    19 februari 2009 om 08:50

    I love those bright colors! I'm about to start my first quilt and this makes it look easy.
    Thanks.
    Corinna

  4. marmelis says:
    19 februari 2009 om 11:03

    ein traumhafter Farbenmix - der Frühling ruft!!!!!!!

    Very Nice!!!!!!!
    LG Marika aus Tirol/Österreich

  5. A Colourful Life says:
    19 februari 2009 om 17:28

    Ik heb de vierkanten vrij groot gemaakt. 13 bij 13 cm. Ik heb ooit eens de wil gehad om met allemaal kleine vierkantjes wat te maken maar zonder hoe het moet en rommelen werd dat niks. Ik wilde nu echt zelf dit leren en doen, maar niet gelijk zo klein. Ik wist dat ik dan halverwege al af zou haken omdat er heel veel bij komt kijken.

    De hartjesstof vind ik ook waanzinnig. Ik heb er een stoel mee bekleed ook, zie oude weblog.

    Nu het moeilijkste en dat is de plaid op de fleece. Ik heb het gisteren geprobeerd maar het transporteerde niet naar mijn zin. Ik had 2 hobbeldjes in een baan. Even kijken wat ik fout heb gedaan en opnieuw proberen. De steekbreedte ga ik groter zetten in ieder geval. Ik heb het maar even weer uitgehaald. Komt tijd komt raad. Dit is best moeilijk...en kost tijd...