Biasband en fleece voor de plaid...??

Zou dit leuk zijn erbij?


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Biasband en fleece voor de plaid...??"

  1. geen says:
    13 februari 2009 om 00:05

    Ik denk dat het erg kleurig is en zou het gewoon doen !
    Als je teveel twijfelt, misschien een effen bandje nemen.

    Groetjes Sandra

  2. lunaster says:
    13 februari 2009 om 01:42

    Ik zou het zeker doen volgens mij staat dat heel lief !

    groetjes Ineke

  3. Ciska says:
    13 februari 2009 om 02:35

    Ik denk dat het best leuk is, de stof is zowiezo super en het baisbandje ook!

  4. A Colourful Life says:
    13 februari 2009 om 15:18

    Als de fleece oke is ga ik er zeker voor. Om 1100 uur ben ik in de stoffenkraam en ga ik eens even kijken of de fleece wat is voor de plaid. Wel duur! Maar ach een plaid met zoveel werk mag best een mooie achterkant hebben vind ik. daar is het werk gewoon naar.
    Maar goed dan koop ik dus verder niks! Ik hoop erop dat de bizzkidsfleece hem wordt want ik zou hem echt super vinden. Het rode bandje is ietwat gewaagd misschien met de ruit. Maar ik vind lichtroze of blauw echt de rand niet accentueren. En dat wil ik in dit geval wel. De kleur rood zit genoeg in de stoffen overigens en in de fleece. Ik heb er een goed gevoel bij!

  5. Marjon says:
    13 januari 2010 om 02:54

    heb pas jouw site ontdekt. wat naai jij veel en leuke dingen zeg!!

    teken jij de patronen zelf?