Planten tuin eind april


Hierboven zie je een heel klein druiventrosje!!! Gaaf he! Er hangen er wel acht in de plant.
Ik zag het vandaag pas voor het eerst.

En hierboven zie je de prille bosbessen al hangen. Ze zijn al een beetje blauwig.


Hierboven de loganberry die echt helemaal onder de knoppen zit. Ik ben erg benieuwd wat dat gaat worden want ik heb hem vorig jaar pas in augustus zonder vruchten gekocht. Dus dit wordt het eerste vruchtenjaar.


En hierboven bij het pijltje zie je de kruisbessen. Ze zijn nu van een bloem naar een bes gegaan. Een dunne bes nog, maar je ziet alle nerven al ook. De foto is helaas niet zo goed gelukt.


Hierboven de perenboom. Ik zie nog niks van bloesems of iets dergelijks. Geen idee of dat niet komt dit jaar of toch nog later komt.


Hierboven op de voorgrond de kersenboom met 4 takken die in de bloesems staan. Even afwachten of hij vruchten gaat geven dit jaar....



Hierboven staat op de foto bij de pergola: Bij de rechterpaal de loganberry die al erg groot is. Linkse paal heeft een klein druivenplantje en een boom in pot. Dat is een perzikboom. Ik heb nog een tweede perzikboom in de voortuin geplant. Er zit nog niks aan alleen wat miniknoppen.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Planten tuin eind april"