Het staartje van de dolfijnen...

Ik heb de kaartjes gevonden....
Heel erg. In een doos met patroonboeken. 

Weten jullie het nog? Die kaartjes voor 4 oktober?

http://acolourfullifezomer2009.blogspot.com/2009/10/dolfinarium-kaartjes-al-weken-kwijt.html

Maar ik ga het helemaal goedmaken!!!

We gaan volgende week naar de sint en piet show in het dolfinarium!

...en toch kan ik het nog steeds niet uitstaan haha! Ik kan wel een beetje lachen hoor, maar ik vind mezelf echt een oelewapster. Dit overkomt me echt geen 2e keer.

Over 5 jaar.... kan ik er misschien wel echt om lachen...mmmm

Voor nu gaan we het zeker 3 dubbel zo leuk ervaren komend weekend, want het heeft wat voeten in de aarde gehad ;-P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Het staartje van de dolfijnen..."

  1. Mariette says:
    23 november 2009 om 01:44

    Zal je altijd zien.........uiteindelijk komt zoiets wel weer boven water, maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. In ieder geval veel plezier toegewenst bij de Sint en Piet show :-)

    Groetjes, Mariëtte