Where is the time???

Oh jee...ik had nog zo gezegd dat ik weer ging bloggen... shame on me!
Nah ik kom er niet aan toe.
Een klein ander puntje is dat ik het niet meer gewend ben en ook soms vergeet.
Ik had nog wel wat dingen te bloggen. Ik begin maar gelijk met het laatste item :-)
Ik was een gedecoreerde taart aan het maken voor moederdag. Maar nu wil alles lukken, behalve de taart zelf!! Ik denk dat het kwam omdat ik de oven tussendoor open had gedaan 2 KEER!!
Ja ...ik kan er niks aan doen...mijn lampje is stuk. Je wil toch kijken. Ik wel altijd.
Dus ipv recept veranderen zou een lampje misschien een goeie zijn!
Morgen nieuwe poging voor het biscuit. En ik maak een mooie foto als ie klaar is!
Moet verder nog gorijntjes maken voor een vriendin en daarna maak ik de jas eerst eens af. En ik heb nog steeds wat naaidingen die niet geblogged zijn. En ook buiten naaien dingen die niet geblogged zijn.
Maar ik ben gelukkig wel aan het genieten ;-)

Probeerde trouwens een plaatje te uploaden maar dat lukt niet met die nieuwe blogger...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Where is the time???"

  1. Unknown says:
    28 oktober 2013 om 02:37

    Wat heb je veel leuke dingen gemaakt zeg! Echt super leuk! Hoop dat ik ook net zo handig word.

    Groetjes