Pergola overdag..Sterre in badje






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Pergola overdag..Sterre in badje"

  1. *Astrids Atelier* says:
    6 augustus 2009 om 10:27

    Je bent weer druk geweest met van alles en zeer geslaagd!! Nu genieten in je tuintje, morgen weer regen geloof ik...
    Ik heb ook nog een leuke berichtje voor jou op mijn blog... groetjes Astrid

  2. Zussies says:
    6 augustus 2009 om 15:26

    Hoi,

    Zo te zien word je tuin prachtig. Knap hoor dat je zelf een pergola hebt gemaakt.

    Ik heb wat leuks op mijn blog voor jou staan.

    Groetjes jenny

  3. Klavertje Kleding says:
    7 augustus 2009 om 04:12

    Ook nog wat leuks van mij, te zien op m'n blog.

    Grt. Nel

  4. PeTrA says:
    7 augustus 2009 om 06:45

    Je hebt er al een paar maar ook ik gun je dit award! ;)

  5. geen says:
    7 augustus 2009 om 07:43

    Yep en hier nog iemand die je een award gunt :)

    Groetjes Sandra