Feliz

Feliz is klaar!
Wat is het, ondanks dat het een vrij bewerklijk patroon is,
toch altijd weer een genot om Feliz te maken.
Hij is helemaal geworden wat ik gehoopt had.
Ik heb een aantal dingen aangepast aan het patroon.
De lenge van de gehele jurk, maar ook de afstand tussen de onder en bovenjurk.
Het onderjurkgedeelte is nu ruimschoots te zien.
Het is nu mijn 5e feliz en ik wilde eens kijken of hij zo meer volume zou krijgen.
Dat is aardig gelukt. Hij staat erg sjiek door zijn lengte.
....voorlopig past hij nog wel een paar jaar...
Ik zal van de week nog wat foto's maken van Sterre in de jurk.







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Feliz"

  1. Fran says:
    17 mei 2010 om 01:59

    Hij is mooi in die fleurige kleuren.

  2. artymel says:
    14 juni 2010 om 02:04

    Net een prinses! Prachtig geworden