Op naar de lente



Zo, dat was even een tijdje een stilte...

Voor mij overigens niet. Ik ben erg druk geweest in huis.
Het verschil met een een prachtig kledingstuk en een prachtige woonkamer is nogal groot.
Veel meer werk, geld en tijd nodig.
Gelukkig heb ik het gevoel dat het grootste nu achter de rug is.
Ik heb veel werk verzet, veel knopen doorgehakt(Hoop ik haha) en veel ruimte gemaakt.

Het was hier 2 weken geleden in huis een slachtveld. En ik ben er nog een beetje moe van. En het is nog niet klaar, maar alles wat nog moet gebeuren is per stukje te behappen. Ik vraag me soms af wanneer je echt klaar bent.

Ik ben even zo met mijn huis bezig dat ik ook helemaal niet bezig ben met kleertjes maken. (Ik weet dat als ik dit zeg het tegenovergestelde altijd waar wordt haha binnen een paar dagen...)

Afijn,

De lente komt eraan! Ik wil er helemaal klaar voor zijn en van genieten. Ik wil alles klaar hebben voordat de zon 22 graden gaat scoren.
En ik wil weer lekker kleren gaan maken. Ze heeft niets nodig dus ik kan helemaal los als ik wil.

Nog even het huis afmaken.... zucht.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Op naar de lente"

  1. Aritha Vermeulen says:
    8 maart 2010 om 01:31

    Je hebt een prachtig plaatje neergezet. Ik hoop idd dat de lente gauw door gaat zetten. het sneeuwt hier nu en alles is weer wit.

  2. Vlijtige Lies says:
    8 maart 2010 om 08:20

    He, ik miste je al..ben benieuwd wat je voor moois in huis gemaakt hebt!!Grappig lente plaatje,alleen zien bij ons de bomen er nu nog niet zo uit...kijk er wel naar uit!

  3. Nicole Claudia says:
    8 maart 2010 om 15:09

    Wat een mooi plaatje van de lente zeg! Ik ben benieuwd wat je allemaal op z'n kop hebt gezet (ben ik zelf ook elk weekend aan het doen, en af en toe vraag ik me halverwege af, wat ik nu eigenlijk aan het doen ben, want wat een zooi komt er overal tevoorschijn zeg! Ik hou het doel maar goed voor ogen...)

    Ik zou zeggen, doe wat klusjes, relax dan weer even en rond het af met een toetje in de vorm van een prachtcreatie!!

    Groetjes, Collie

  4. Anoniem Says:
    9 april 2010 om 06:18

    Super mooie foto!