Overzicht van afgelopen maand

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Overzicht van afgelopen maand"

  1. Judith says:
    5 oktober 2009 om 00:04

    Wow, heb jij zoveel gemaakt de afgelopen maand?
    Had je dan ook nog tijd om te eten en te slapen, huishouden etc te doen? Wat een prachtige mega productie zeg! Petje af.

    Groetjes Judith

  2. kronova says:
    5 oktober 2009 om 02:06

    Heel colourful!
    En ik ben het met Judith eens; ook mijn petje gaat af. (mocht ik er 1 dragen) groetjes Kronova

  3. Jessica says:
    5 oktober 2009 om 05:01

    Helemaal geweldig. Wat heb jij er een tempo in. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat met zoveel mooie stoffen en kleuren en meisje, je veel zin hebt om haar leuk aan te kleden. Maar waar je de tijd vandaan haalt!

    Groetjes, Jessica