Eeen plan...een vida...eenmaal andermaal.....VERKOCHT!

Nou laten we maar eens gaan beginnen met knippen.
Dan de locker op de tafel..
Eerst ruimte maken natuurlijk.
Maar goed dan dat schroefje nog....
De locker heb ik ingepakt en in staat van 3 draads lock.
Ja heel stom. Later kwam ik met inpakken natuurlijk de naald en schroef tegen in mijn bakje "bezig met".
Toen heb ik hem volgens mij in het bakje gedaan van mijn naaimachinespullen....
Mmmm...

Ik heb wat fournituren vandaag nog gehaald die ik nodig had ook. Niet alleen voor deze maar ook voor die Esi en Lenya die nog in de planning liggen.
En een romo voor mijzelf in ieder geval en een nike topje als het dan niet al te laat is en herfst wordt. Dan word het een Nike winterjurk.
Even kijken nog want zoveel tijd is er nu niet meer.
De kasten hangen vol overigens hoor!
Dit is puur om even weer lekker aan de gang te gaan.
Ik denk dus dat ik rekening houd met dat de kleding voor volgend jaar is kwa maat.
Voor mezelf hoef ik dat natuurlijk niet te doen.
Althans...haha..tja dat weet je ook maar nooit.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Eeen plan...een vida...eenmaal andermaal.....VERKOCHT!"

  1. Nicole Claudia says:
    3 juli 2009 om 22:47

    Je bent weer lekker in je element met je stofjes en mooie bandjes en randjes. Lekker hoor! Veel plezier met achter je naaimachine zitten en met wat moois maken!

    Groetjes, Collie